Reklam
Tarih : 2026-06-24 00:22:43

Bayraktar: Sıfır Atık vizyonunu Londra’da anlattık

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, İngiltere temasları kapsamında Londra’da Sıfır Atık Vakfı Bilgilendirme Toplantısı düzenlendiğini bildirdi.

Londra Büyükelçiliği ev sahipliğinde gerçekleştirilen toplantıda, Türkiye’nin Sıfır Atık yaklaşımının uluslararası ölçekte ele alındığını belirten Bayraktar, diplomatik temsilciler ve sivil toplum kuruluşu (STK) temsilcileriyle bir araya geldiklerini ifade etti.

Toplantıda Londra Büyükelçisi Osman Koray Ertaş, Sıfır Atık Vakfı Başkanı Samed Ağırbaş ve Londra’daki STK temsilcilerinin yer aldığı bildirildi.

Bayraktar, “Sıfır Atık vizyonumuzu ve stratejilerimizi paylaşırken; çevre, iklim ve Sıfır Atık’ın ayrılmaz bir parçası olan enerji verimliliği konularındaki ortak çalışma alanlarımızı ve iş birliklerini ele aldık” ifadelerini kullandı.

Enerji politikalarına da değinen Bayraktar, “Küresel krizler çağında enerji arz güvenliğini sağlamanın ve dışa bağımlılığı bitirmenin kritik olduğuna inanıyoruz” dedi.

Ayrıca Türkiye’nin enerji dönüşüm hedeflerine dikkat çeken Bayraktar, “Nükleer enerjiden yenilenebilir kaynaklara, yerli üretim hamlelerimizden karbon nötr ekonomi hedefimize kadar Türkiye’yi daha güçlü bir altyapıyla donatıyoruz” ifadelerine yer verdi.

  Hibya Haber Ajansı

© Copyright 2026 Özel Oturum Tüm Hakları Saklıdır.
Web sitemiz Hibya Haber Ajansı Abonesidir.