Reklam
Tarih : 2025-12-04 22:58:31

PepsiCo, 2026 yılı için Mercedes-AMG PETRONAS F1 Takımı ile küresel ortaklığını duyurdu

Gatorade, Sting ve Doritos performans, enerji ve lezzeti sekiz kez FIA World Constructors' Champions ile birleştiriyor.

PepsiCo bugün, 2026 yılından itibaren Mercedes-AMG PETRONAS F1 Takımı ile önemli bir küresel ortaklığı duyurarak üç güçlü markasını - Gatorade®, Sting® ve Doritos® - ikonik Formula 1 takımıyla bir araya getiriyor. Bu çok yıllı ortaklık, PepsiCo'nun mevcut Formula 1 ilişkisini geliştiriyor ve kategori lideri üç PepsiCo markasının ilk kez bir F1 takımıyla ortaklığına işaret ediyor.

Formula 1'in patlayıcı büyüme yörüngesine ve hızla genişleyen hayran kitlesine dayanan bu ortaklık, PepsiCo'yu, Mercedes-AMG PETRONAS F1 Takımı'nın öncü hidrasyon programlarından sürükleyici taraftar deneyimlerine kadar tüm operasyonlarında kapsamlı entegrasyon yoluyla sporun küresel ivmesinin merkezinde konumlandırıyor.

Ekip performansını artırmak

Gatorade® 60 yıllık mirasını ve Gatorade Spor Bilimleri Enstitüsü'nün (GSSI) uzmanlığını ilk kez padoklara taşıyor. Sürücülerin tek bir yarışta ter yoluyla 4 kilograma kadar vücut ağırlığı kaybedebildiği bir sporda[1], hidrasyon performans için kritik öneme sahiptir - ve Gatorade'in hidrasyon bilimi ve performans çözümlerindeki dünya lideri uzmanlığı Mercedes-AMG PETRONAS F1 Takımı performans programlarına entegre edilecektir. Bu program, tamamen özelleştirilmiş bir performans hidrasyon stratejisi uygulayarak Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team 'a her milisaniyenin önemli olduğu bir sporda performans avantajı sağlıyor.

F1 yeteneği marka gücüyle buluşuyor

Ortaklık aynı zamanda Mercedes-AMG PETRONAS F1 Takımı'nın iki nesil yarış mükemmelliğini temsil eden sürücüleri George Russell ve Kimi Antonelli'den de yararlanacak. F1'in önde gelen yeteneklerinden biri olarak kabul edilen Russell, dünya çapındaki hayranlarına kanıtlanmış bir performans ve özgün bir bağlantı sunuyor. F1'e hızlı yükselişiyle manşetlere çıkan Antonelli, sporun heyecan verici geleceğini ve yeni nesil yetenekleri temsil ediyor.

Ortaklık sayesinde taraftarlar her iki sürücünün de Gatorade, Doritos ve Sting'in sahne arkası içeriklerinden taraftar odaklı aktivasyonlara kadar ortak güçlerini sergileyen taraftar katılımı girişimlerine katıldığını görecekler.

Küresel hayran kitlesine enerji vermek

Sting®, Hindistan, Pakistan, Vietnam ve Mısır gibi pazarlarda 1 numaralı enerji içeceği olarak[2], patlayıcı büyüme hikayesini padoklara taşıyor. Gelişmekte olan pazarlarda pazar lideri konumunda olan Sting'in gidişatı, hem F1'in hem de Mercedes-AMG PETRONAS F1 Takımı'nın bu yüksek büyüme oranına sahip bölgelerdeki genişlemesini yansıtıyor.

Sting, enerjik marka ruhunu yarış hafta sonlarına taşıyor. Sting ile, Z Kuşağı hayranlarını Mercedes-AMG PETRONAS F1 Takımına bağlayarak, onları yarışa getirerek ve F1 heyecanını her zamankinden daha hızlı sunarak hızı daha da arttırdı.

Hızlı şeride cesur bir tat getirmek

Doritos® Mercedes-AMG PETRONAS F1 Takımı'na katılarak pistte, kültürde ve her ısırıkta cesarete olan ortak inancıyla taraftar deneyimini yükseltiyor. Dünyanın en cesur atıştırmalık markası olan Doritos, F1'in yoğunluğu ve hassasiyetinden ilham alan yüksek etkili, lezzet odaklı deneyimlerle yarış hafta sonlarını ateşleyecek.

Doritos, küresel aktivasyon hakları sayesinde, Grand Prix hafta sonlarının hızını, gerilimini ve heyecanını yakalayarak ve pistin heyecanını atıştırmalık dünyasına taşıyarak imza niteliğindeki üstünlüğünü her yerdeki hayranlarıyla buluşturacak. Doritos ve Mercedes-AMG PETRONAS F1 Takımı birlikte, küresel F1 topluluğuna lezzet ve adrenalinin eşsiz bir kombinasyonunu sunacak.

PepsiCo Uluslararası İçecekler İcra Kurulu Başkanı Eugene Willemsen, "Bu ortaklık, PepsiCo'nun en ikonik üç markasını dünyanın en başarılı Formula 1 takımıyla birleştirerek performans, enerji ve lezzeti tek bir bayrak altında topluyor. Gatorade, Sting ve Doritos aracılığıyla spor kültürünün içinde yer alıyor, hem sporcuları hem de F 1 heyecanı için yaşayan taraftarları besliyoruz. Mercedes-AMG PETRONAS Formula 1 Takımı ile ortaklığımız, her iki kuruluşumuzu da tanımlayan değerler olan performans, yenilik ve mükemmelliğe olan ortak bağlılığımızı yansıtmaktadır." dedi.

Mercedes-AMG PETRONAS F1 Takımı Takım Müdürü ve İcra Kurulu Başkanı Toto Wolff, şunları söyledi:

"PepsiCo gibi güçlü bir portföye sahip bir şirketi ortak ekosistemimize dahil etmek, ekibimizin ve sporumuzun gücünün bir başka göstergesidir. Bir marka olarak, inovasyon ve mükemmellik yoluyla en yüksek performansın peşinde koşma değerlerimizle mükemmel bir uyum içindeler. Gatorade'in spor bilimi alanındaki uzmanlığı, Sting'in gençlik enerjisi ve Doritos'un kültürel alaka düzeyinin her biri benzersiz bir şey getiriyor. Birlikte, sadece takımımızın performansını desteklemekle kalmayan, aynı zamanda dünyanın dört bir yanındaki taraftarlarımız için deneyimi geliştiren bir ortaklık oluşturuyorlar."

Mercedes-AMG PETRONAS F1 Takımı Ticari Direktörü Richard Sanders ise, "PepsiCo'yu ekibimize katmaktan büyük mutluluk duyuyoruz. Bu sektördeki uzmanlıkları, misafirlerimiz ve taraftarlarımız için pistte ve ötesinde harika deneyimler sunmamıza yardımcı olacak. Bu, günlük faaliyetlerimize ve dünyanın dört bir yanındaki insanlarla nasıl bağlantı kurduğumuza gerçek değer katan bir ortaklık." dedi.

  Hibya Haber Ajansı

© Copyright 2025 Özel Oturum Tüm Hakları Saklıdır.
Web sitemiz Hibya Haber Ajansı Abonesidir.